dissabte, 30 de març del 2013

Pistutest

Un test que vaig fer a 3r de carrera.. Ara algunes respostes han canviat, però el deixo aquí perquè em fa il·lusió :) N'hi ha que estan fetes amb trampa, gairebé tothom en falla alguna o bastantes, però també hi ha qui les ha encertat totes..


1) Què puc menjar a qualsevol hora?
a) Arròs
b) Ou ferrat
c) Xocolata
d) Xiclet
e) Llet

2) M'agrada tota samarreta
a) Que sigui del Desigual
b) Que tingui un cor
c) Que tingui molts colors
d) Que em faci més prima
e) Que tingui escot



3) 
El meu color preferit?
a) 
Verd pistatxo
b) 
Tots els colors
c) 
Taronja 
d) 
Blau cel
e) 
Lila

4) 
Sempre dic que no em faria res liar-me amb...
a) 
el 20% dels tios, costa trobar-ne pero n'hi ha.
b) 
el 80% dels tios, molts son monos 
c) 
el 50% dels tios, meitat i meitat
d) 
qualsevol tio que fos simpatic
e) 
em costa moltíssim trobar algu

5) 
Per superar un baixón, el millor es
a) 
tenir una cita
b) 
un sopar amb els amics
c) 
anar a la disco
d) 
mati de pelu i tarda de compres 
e) 
menjar el teu plat preferit

6) 
La vida és...
a) 
bonica i chula. 
b) 
una puta merda.
c) 
un cami que fem sols
d) 
l'única oportunitat que tenim
e) 
una tómbola

7) 
Què no falta al meu bolso?
a) 
Xiclets
b) 
L'iPod
c) 
Un boli
d) 
Tres paquets de Kleenex 
e) 
Tampons

8) 
Per beure..
a) 
43&pinya
b) 
43&cola
c) 
Martini&llimona
d) 
Sangria
e) 
Vodka&taronja

9) 
Què és pitjor?
a) 
Que se't vegi el tanga
b) 
Tenir la marca del biquini
c) 
No saber combinar colors 
d) 
Anar amb coll alt i màniga curta
e) 
Que se't vegi la tira dels sustens
  

10) 
Sempre dic que jo de gran..
a) 
em casaré amb un ricachón
b) 
viuré a Los Angeles
c) 
seré poetessa
d) 
traduiré HarryPotter 8 
e) 
tindré cinc fills

11) 
No em fa ràbia la gent que
a) 
camina amb talons per la biblio 
b) 
fa servir estratègies per lligar
c) 
porta l'etiqueta de la roba per fora
d) 
fa els deures amb temps
e) 
forra els llibres que llegeix en llocs públics

12) 
Quant peso?
a) 
50
b) 
40
c) 
47 
d) 
55
e) 
42

13) 
No m'agrada menjar
a) 
pizza
b) 
sushi
c) 
entrepans 
d) 
peix
e) 
peus de porc

14) 
Per viure, el que mes necessito és
a) 
la música
b) 
menjar
c) 
mimos
d) 
riure
e) 
un llibre

15) 
Una peli que no deixaria de mirar mai
a) 
Gladiator
b) 
Algo para recordar
c) 
PS I love you
d) 
Chicas Malas 
e) 
Crepúsculo

16) 
Des de quan Pistu?
a) 
La mama m'ho ha dit sempre
b) 
A 1r de BAT, per distingir-me d'altres Annes 
c) 
Des de la uni
d) 
Era un mote a Primària
e) 
des de l'aparició del meu fotolog

1 comentari: