divendres, 22 de març del 2013

La vida molesta

No sé si no dormo de gana, de nervis, de ràbia, de subnormalitat o de tot alhora. La qüestió és que, ara, a les 5:55 i amb el llum apagat, la vida m'ha agafat forma de forat negre amb un huracà a dins, que tot s'ho emporta, s'ho menja, ho destrossa. I tota l'habitació em dóna voltes havent begut només una Voll fa moltes hores, i tinc la sensació que l'estómac se m'obrirà en algun moment i se'm menjarà.

Suposo que només vull que surti el sol, que la vida torni a agafar la roda de sempre i evitar tot aquest caos de merda i poder tornar a somriure i a dir que la vida és bonica i que mola sense sentir-me subnormal. La vida molesta, vaig dir l'altre dia. Molesta estar perdut i no poder ni dormir tranquil perquè tens una mosca que t'ho va com repetint tota l'estona. Molesta que sigui fosc i no poder tornar a encendre el llum interior. I molesta veure que abans tot això era una Pistu que molava moltíssim.

I no sé si tot això és per unes ulleres mal triades o per una feina que no arriba, no ho sé. Però necessito tornar a fa tres anys. O a l'energia de llavors. Suposo que també les trobo a faltar a elles. I a moure el cul a la disco.

En fi, que nits de merda les té tothom. Però estic cansada de nervis, de plorera, i de sentir-me inútil.

La vida molesta. Massa, depèn de com.

1 comentari:

  1. Compartim la indecisió a l'hora de comprar ulleres. I el sentiment, alguns cops, de no encertar-la. Alguns cops el de la inutilitat, però aquest dura poc. Molt poc.

    A part d'això no compartim edat -en tinc quaranta més que tu- ni trajectòria, naturalment. He fet un munt de coses i en segueixo fent. Invento, proposo, ho torno a intentar. Molta energia, ja ho veus.

    Què faig? Un grapat de coses alhora. Escric -cobrant i tot- i sense cobrar als meus dos blogs d'opinió. pierreroca.blogspot.com i losjuevespaella.eu

    Coses de cine, iniciatives de qualsevol mena, itineraris gastronòmics per la meva ciutat -Barcelona- i més coses, més i més. Els itineraris: itineraris-gastronomics.com

    Els "Sopars en positiu": soparsenpositiu.com

    Ufffffffff... T'estic atabalant? Ho sento, Anna.

    Aníma't, hòstia!!

    ResponElimina