dijous, 8 de novembre del 2012

De compres per Privalia

Hi he voltat de tant en tant, però suposo que poc, i per això no havia caigut mai res. Perquè diria que les ofertes que fan són prou bones i m'hi podria deixar part del sou.. potser millor que no hi entri gaire, doncs! En fi, que no hi havia comprat mai, però avui una senyora de nom @jordinagc m'ha passat aquesta samarreta i NO PODIA NO COMPRAR-LA. 


Kukuxumusu i cors = samarreta perfecta, perfecta, perfecta. Només quedaven XLs, però és que és igual! Ni que sigui per un bolso! O un quadre, o algo! Com les que vénen a continuació, perquè resulta que no et pots gastar menys de 19 euros, so.. he hagut d'anar mirant i mirant i al final dic Kukuxumusu són dissenys, so... m'he quedat aquests dues monades, encara que siguin de nen i d'home:





Correu, que és fins aquest diumenge, diria! Hi ha models que no calen, però aquests tres m'han semblat preciosos! Tot i que crec que m'hauria d'haver quedat dos unitats de la blava dels cors... És INCREÏBLEMENT perfecta!

(Hi passaré més sovint, però no ho digueu gaire..)

1 comentari:

  1. I què el servei? T'ha satisfet? Jo he sentit opinions de tot sobre Privalia...

    ResponElimina