dijous, 14 d’abril del 2011

Spotify (o l'estancament en el camp musical)

Jo, al principi, era de les que deien que l'Ares i el Kazaa i l'Emule i totes aquestes coses t'omplien el pc de virus (de fet, l'ordinador que tenia abans, als deu minuts d'instal·lar Kazaa, va caure en un estat vegetal semi-crònic que em va fer anar al menú de desintal·lar més de pressa que corrents). Vaig passar al mètode "música almoina", és a dir, que de tant en tant obria el messenger i li deia a tothom que estava connectat que em passés una cançó, la que fos, la que volguessin ells. Això va fer que els meus gustos musicals es dispersessin amb una facilitat increïble, i va portar a alguna indignació quan algú agafava el meu iPod i veia El Canto del Loco al costat de Sonata Arctica. En fin.

Vaig passar a portàtil, vaig instal·lar Ares, vaig renovar música, el meu germà em va passar 11 Gb de música, vaig omplir l'iPod... i vaig descobrir Spotify. I al principi oh, sí, llistes compartides, oh, sí... però a la que et crees la teva llista ja l'has liat. Vici total a la llista en qüestió i desinformació màxima de qualsevol nova música que aparegui al món. Si hi afegeixes que no trepitges les discoteques gaire sovint perquè la teva companya de bailoteos se n'ha anat a Suïssa, tenim una cara de tonta com un campanar quan els teus amics et fan escoltar coses i flipen que no sàpigues qui cony ho canta. I no mola sentir-se inútil i bitxo raro, eh, ja us ho dic ara...

Però una pregunta, spotifyeros... Abans, quan posaves alguna cosa per buscar... sonaven totes les cançons seguides, en plan llista... per què ara només en sona una?! Em ralla moltíssim! Li poses en plan va, avui sentiré això... i li has de posar play a cada cançó! Algú sap com s'arregla? Perquè només fa que torni a estancar-me a la meva llista i prou... I no vull!

En fiii... que em sembla que hauré de desintoxicar-me d'Spotify i tornar a viciar a les bandes sonores que ens animaven la biblioteca i les hores mortes en temps d'universitat... Tornarem a Los40, Cadena Dial i Cadena 100.. a veure si tornem a estar a la moda i a saber lo que va sonant!

Però sabeu què? La nova de la Lady Gaga m'agrada molt! :P

1 comentari:

  1. Jo no sóc d'Spotify. Sempre ho he trobat una mica cutre... no em demanis per què. De totes maneres, quan haig d'escoltar coses amb auriculars, em dedico a diversos podcasts (amb prioritat màxima per a La competència i les seccions del Monzó a RAC1). La cua és inacabable.
    Per això em trobo desconnectat totalment de la música actual, només em poso al dia quan les feres de casa es posen a ballar...

    ResponElimina